질문답변

жеті модуль бойынша оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер - оқыту мен оқудағы ж…

페이지 정보

작성자 Florene 작성일24-10-26 11:28 조회2회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
жеті модуль бойынша оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер - оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
монеты казахстана цена [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=сәуегейлік+босағад
 
 
сәуегейлік босағадағы өзгеріс [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
домбыра сабағы ашық сабақ - домбыра ашық сабақ жоспары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=жануарларды+жіктеу
 
 
жануарларды жіктеу мысал - омыртқалы және омыртқасыз жануарлар айырмашылығы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
xvi xvii ғасырларда түйе мен қой ешкілер үшін қыстық жайылымға таңдалған жер - қозы көш дегеніміз [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
Домбыра- қазақ халқының ең кең тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспабы. Ол-қазақтар өмірінде маңызды орын алатын, өзіндік музыкалық сипаты бар. Қазақ халқының негізгі ұлттық аспабы-домбыра туралы түсінік беру. Оның шығуы, құрылысы туралы аңыздарға тоқталу. 2. Оқушылардың танымдық қабілетін. Мақсаты: Оқушыға домбыра аспабын үйренудегі бастапқы қадамды түсіндіре отырып, орындаушының отырысын, екі қолдың қойылымын дұрыс қалыптасуын және.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктер Өсімдік және жануар жасушаларының құрылысы. Оқу бағдарламасына сәйкес оқу. Жануарлар дене құрылысының ортақ белгісі бойынша омыртқасыз жануарлар және омыртқалы жануарлар болып бөлінеді. Халқымыз омыртқасыз жануарды жәндіктер дейді. Ғалымның жануарларды осылай жіктеуге қазіргі кездегі омыртқасыз және омыртқалы жануарлар деген жіктеуге сәйкес келеді. Аристотельдің оқушысы Теофаст (372. Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажыратады. • Жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды. • Адамның жануарлар санының өзгеруіне әсер ететін әрекеттерін. Осы сабақ бойынша Тест тапсырма орындау үшін телеграм каналға сілтеме арқылы өтіңіз

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.